​Donderdagavond met de druk bezochte ALV heeft Viola na 6 jaar afscheid genomen van Hans Caron voorzitter en Gerard Hendrickx bestuurslid.
Hans werd erelid en Gerard lid van verdiensten. Gefeliciteerd allen namens de gehele Violafamilie. Wat hebben jullie bergen werk verzet voor de nieuwe accommodatie. Chapeau!

Ook werden de nieuwe bestuursleden voorgesteld.
Maikel Foesenek voorzitter, Bart Huijben accomodatie / buitendienst en Huub Wirken technische zaken.
Daarnaast hebben we een mooi bedrag mogen ontvangen van @Rabobank de Zuidelijke Baronie / @Raboclubsupport. Dankjewel voor alle stemmen.
Viola heeft een goed jaar achter de rug. Financieel en sportief. Tevens groeien we nog steeds als vereniging. Momenteel zitten we op 661 leden.
De grootste en gezelligste vereniging van onze gemeente. Respect voor de vele vrijwilliger, schoonmakers, barteam, buitendienst, commissies, leiders, trainers, bestuur leden en supporters.
Samen houden wij Viola groot. Zonder vrijwilligers geen Viola. Op naar een mooi voetbalseizoen.